Wizytówka w Google

W obecnych czasach trzeba się nagimnastykować, aby zdecydować się na najlepszą reklamę dla firmy. Oczywiście dobra reklama może firmie pomóc, ale potrzeba wiele czasu, aby dojść do odpowiednich efektów. Ważna jest również pomoc specjalistów.

Wizytówka w Google to opcja idealna dla każdej firmy i każda firma taką wizytówkę powinna posiadać z tego względu, że klienci lokalni będą mogli w każdej chwili znaleźć firmę i skorzystać z jej usług.

Co daje wizytówka w Google?

Jak sama nazwa “wizytówka” wskazuje – jest to informacja o firmie, jej dane, adres, numer telefonu oraz zazwyczaj są podane godziny otwarcia, aby klient wiedział, kiedy może zgłosić się do danej firmy.

Wizytówka w Google daje przede wszystkim to, że firma staje się widoczna dla potencjalnego klienta i każda osoba wie, gdzie może szukać profesjonalnej pomocy w branży, jaka go interesuje.

Pozycjonowanie wizytówki Google

Oprócz pozycjonowania stron występuje również coś takiego, jak pozycjonowanie wizytówki Google, ale jest to wtedy pozycjonowanie lokalne, które polega na tym, że konkretne miejsca wyświetlają się jako pierwsze w całym zestawieniu.

Przykład pozycjonowania lokalnego wizytówki

Anna chce pojechać na weekend ze znajomymi do Krakowa, ale nie wiem, na jaki hotel się zdecydować. Wtedy wpisuje w Google “hotel Kraków” i wyświetla się wiele wyników. Te, które wyświetlają się jako pierwsze najprawdopodobniej poddane zostały pozycjonowaniu lokalnemu. Korzyścią dla Anny w tej sytuacji jest to, że bardzo szybko znajdzie odpowiedni hotel. Natomiast korzyścią dla właściciela hotelu, który zdecydował się na pozycjonowanie lokalne jest to, że jego hotel pojawił się w pierwszych wynikach pozycjonowania.

Korzyści płynące z posiadania wizytówki Google

Wizytówka Google przede wszystkim:

  • daje firmie widoczność w internecie,
  • zachęca do współpracy lokalnych klientów,
  • firma jest widoczna dla osób, które szukają firm i usług w konkretnym miejscu,
  • klient może sprawdzić bez problemu lokalizację firmy, a nawet od razu przekierować się na mapy, które będą nawigacją,
  • klient może sprawdzić godziny otwarcia,
  • klient może wystawiać oceny.

Oceny na wizytówce Google

Wizytówka w Google służy również temu, aby klient swobodnie mógł opisywać działania firmy, z których miał okazję skorzystać. Na wizytówce Google wystawia się konkretne opinie: pozytywne lub negatywne oraz wystawia się ocenę na podstawie gwiazdek. Maksymalna ocena to 5 gwiazdek. Dzięki temu każdy szukający informacji o firmie od razu pozna to, w jaki sposób obsługuje się klientów.